Job 52 van 253


Report this listing

Solliciteren



Loketbediende


Functie

Ben jij een problem solver? Blijf je kalm in stressvolle situaties? Dan is onderstaand takenpakket voor de functie Loketbediende perfect voor jou:

Als Loketbediende ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze chauffeurs. Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze chauffeurs.
  • Zorg ervoor dat de chauffeurs snel en efficiënt worden geholpen.
  • Voorzien van de juiste documenten.
  • Ondersteuning van de Customer Service Officers.
  • Administratieve taken zoals orderverwerking.
  • Klanten en collega's te woord staan aan de telefoon.
  • Je geeft instructies aan chauffeurs over waar ze moeten zijn voor diverse diensten zoals cleaning, heating en repair van tankcontainers.
  • Daarnaast ben je flexibel inzetbaar en bereid om in shiften te werken, waarbij je afwisselend ingezet wordt op depot 1054 en depot 522, zowel op linkeroever als rechteroever. Deze functie betreft enkel de late shift, met werktijden van 12u00 tot 20u00 op depot 522 en van 13u00 tot 21u00 op depot 1054.
  • Je beheert de alarmoproepen en zorgt dat alles in orde is, vooral tijdens drukke periodes.
  • Je bent verantwoordelijk voor het ingeven van de orders van onze klanten via ons systeem Lucrasoft.

Bedrijfsprofiel:

Onze klant, een internationale speler in de logistieke sector gespecialiseerd in transport, distributie en opslag van goederen is op zoek naar een nieuwe Loketbediende om hun team te versterken. Enkel voor de late shift:

Jouw profiel

Ben jij de nauwkeurige en flexibele Loketbediende die wij zoeken? Dan beschik je zeker over onderstaande kwaliteiten:

  • Je hebt een probleemoplossende instelling.
  • Stress is voor jou geen spelbreker; je blijft kalm onder druk.
  • Nauwkeurigheid en aandacht zijn jouw handelsmerk.
  • Klant-e-mails bevatten cruciale informatie die jij foutloos en efficiënt verwerkt.
  • Je denkt proactief mee over verbeteringen in de processen.
  • Structuur is jouw tweede natuur en je blinkt uit in opvolging.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels met klanten; kennis van Frans is een meerwaarde.
  • Werken in een afwisselend ploegensysteem  van 6u tot 14u en van 13u30 tot 21u30.
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
    Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)

Aanbod

  • Werken in dynamisch team.
  • Competitief salarispakket.
  • Aantrekkelijke extralegale voordelen.
  • Enthousiaste collega's die je met open armen ontvangen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht